Friday, December 19, 2008

~t.a.k.s.a.n.g.k.a~

hye..

kelakar betul la..mg terkejut n kelakar sgt2...

ha...haa...mesti nak th kan....

act mcm nie..mama nak pakai pekerja taska then mama mintak pekerja yang nak mintak keje tuh dtg la umah sebab umah dia jauh dari kuantan...kira interview trus dpt keje n bleh stay kat taska...
yang kelakar nyer...org yang datang tuh adalah norli...kawan sekolah aku...mg terkejut gila..aku terjerit2 dlm umah..hahahaha....sgt taksangka..dia pun tak sngka yang dia jumpa aku,..mg lama gila dah tak jumpa..

dia dtg bawa adik dia tuk kerja ngan mama..mg sure la dapat keje tuh..hehehehe..syukur sgt2 dah takpayah cari pekerja...hehehehe...aku post the advertisment kat frster...then tak sangka kawan sendiri yang mintak...heheheheehh......

neway...kenangan sekolah pun bermain difikiran..ada la gosip2 hangat yang dibincangkan..hahahahahaha.....

suka..suka..suka sgt sbb dpt jumpa kawan lama...

that all..

~sgt love~

1 comment: