Thursday, December 18, 2008

~p.e.n.a.t.+.t.e.r.u.j.a.~

salam....
hello everyone...
semalam hari yang sgt membzkan..huhuhuhu...

apakah itu?

*fifi n eg raya aji kat umah tokcik*

*betty*

semalam mama bagi duit suh gi beli baju sek budak nie ni (eg n betty)..mak ai..mahal la baju budak sek nie..nak pakai baju cap canggih..taknak pakai baju cap ayamm...belagak tul...hahaha..tapi takperla ..aku masa aku sek pun pakai baju cap canggih gak..hehehhehe...dengan kasut cap bata...aku ingat la waktu sek tu..kasut aku ni kira mcm skema la..walaupun takder la skema mana..takda la gaya macam sneakers converse tuh..hehehe..maka sebab itu aku till now tak penah pakai sneakers..aku ttp pakai selipar crocs pink aku tuh...hehehe..aku takleh pakai heel..tak selesa la beb..tetap gak nak pakai slipar leper..hehehehe.

masa bayar baju budak2 nie..mak sekali lagi aku terkejut..mg mahal nyer...sian papa n mama aku yang keje keras tuk dapat duit beli baju sek..tanggung makan minum..aduh..cam sedey plak bila pk benda nie..yelah dia dah besarkan kami..mcm2 diaorg dah bagi tau belikan..sebut jer..pasti diusahakan..huhuhuhu..papa n mama nanti kami jaga papa n mama yer..sebut je apa yang nak ..nanti kami belikan..*bila dah keje la..*

pastu perkara yang memenatkan adalah mencari kasut sekolah...aduh..mg sush gila..tak nak yang mahal tapi berkualiti...hahaha..macam mana..memg tawaf la satu mall tuh. finally beli la dua pasang kasut...penat nyerrrrrrrr!!!!

tetapi.....
penat dah ilang....yahoooo...sebab apa?....sebab apa ni???


sebab....sebab...saya jumpa dengan org nie

~~wawawawa~~~*malu*.
tak sempat nak snap pic sebab ader ramai org la..lagipun ader adik-adik..malu la beb..hahahah...
tersangat la gembira sebab dah 2 minggu tak jumpa..wahaa...lama kan..padahal kalu nak ikut kan takda la lama sangat sebab masa saya dok srwk tuh lagi lama..berbulan2 ..relax jer...tapi bila dah dok dekat nie..perasaan nak jumpa tuh meluap-luap..waawawwwa~~`*malu*
kami jumpa sekejap jer..sempat la makan mee sup pokdin kat pasar..sedap tau..saper yang dok area kuantan ..bleh la try..hhhehehehe..*promote la pulok*

okey la..dah banyak taip nie..nanti bila eja rajin eja post lagi k...banyak benda dlm otak nie nak post..tapi nanti la yer...bersabar k... daaaaaaaaaaaaaa!!

*nanti eja letak pic ya..ngah mengedit*

~sgt love~

No comments: