Monday, January 2, 2012

Review :: Pelamin Kayu



Assalamualaikum

Meh nak citer pasal pelamin hari ni...mentang-mentang kerja tak banyak, boleh la update cerita ceriti sesuka hati..hahaha!

Ok..ni pelamin masa tunang.



simple je rasanya...sebab kerangka kayu tu, ishh..tak tahu la nama dia apa. memang dah ada kat rumah..mak memang dah niat, beli benda ni just tuk anak-anak perempuan dia guna tuk kahwin ke, tunang ke..so,sebab aku ni anak sulong perempuan, aku la guna dulu..hehe!

so, pelamin ni just letak bling2 n bunga je..then siap..hehehe! takde nye nak kerawang-kerawang bagai tu..hehe!

anyway, aku memang super puas hati dengan pelamin ni...simple tapi indah..

Amy Mustapha Bridal yang bertanggungjawab menjadikan kerangka kayu biasa menjadi pelamin yang aku suka..


cukup untuk aku mengarut hari ni..

nanti bila senang aku citer lagi..budjet ada orang baca je blog aku ni...ewah!

byeee!

7 comments:

Fariza said...

cntiknya :)
jika anak sulung tunang, lg2 girl, mesti semua family teruja.
hahahaha

Cik Eja Ishak said...

hahah! betul tu dear..semua idea nak dikeluarkan.

Hunny Kitty said...

seksiiiii~

fizah said...

cantik la pelamin ni.. suka sgt2 yg juntai2 tu.. ni yg fizah nk cpt2 tnng ni.. :p

cik yaya said...

you kreatif. hehe thnks for the info :)

Unknown said...

cantikknye..congrate dear..dah jadi fiancee orang..=)

btw miza b2b 2012 dtg bw here cari ilham for my wedd prep...jom tukar link dear..

folo u dear...folo me back ya..

http://lildrwalimah.blogspot.com/

n0rraslida alias said...

gazebo! kretip!