Tuesday, November 1, 2011

Selesai

Hye Dear,

Alhamdulilah.22.10.11 Majlis pertunangan Eja dah selamat dijalankan. Syukur tak terkata. Selepas 6 tahun kami bercinta, akhirnya hubungan kami dah diikat dengan ikatan pertunangan. Insya Allah, setahun akan datang, ikatan pertunangan ini akan bertukar menjadi ikatan yang lebih suci dan halal. *taksabar*

nah, tepek gambar dulu.



heheh! Cantik tak *perasan*


Ya Allah semoga ikatan pertunangan ini tidak dilanda badai yang mampu memusnahkan impian kami. Amin


Love,
Eja

6 comments:

K.I.N.A said...

cantik! nk gambar lagi..:)

Cik Eja Ishak said...

HAHAH! Nanti update lagi yer..bagi skit2 dulu..kekek!

UyaRayza said...

cntikkk hehehe..same la kite..lepas 6 tahun br tunang then setahun baru kawen..high five skettt

Cik Eja Ishak said...

hahahah! syukur kan..even lambat tahu depan nak kahwin..tapi masih bersyukur dah boleh bertahan smpai tahap ni

Ezza Z said...

Cantik la dear. upload la gmbr lagi.
salam perkenalan.

hanisah said...

woo..pelamin buat sendiri ke? cantik.kat rumah pun ada kerusi macam tu..share la review pwlamin jugak ye