Saturday, January 3, 2009

~azam~

hye

last entry tuh macam takder space kan..padahal dah space kan antara satu sama lain...tak tahu napa jadi macam tuh....huhuh..sorry kalu fening sikit baca entry ~hola~ tu..huhuhu...




cik love dahh tido..so, cik chenta takder teman nak ajak bermsg..jawapnya..tulis blog la..hehehe..nasib ada mood nak menaip nie..kalu tak....pepaham la yer..hehehe




ok..tahun baru dah msk..besa la sema org cakap pasal azam baru kan..aku pun ader gak azam baru..mesti..mesti..



azam baru

1. tidak mahu meninggalkan solat 5 waktu
2. aku mahu turunkan berat badan aku
3.aku mahu dapat keje yang baik
4.aku mahu jadi insan yang lebih baik dari sebelumnya
5.dan aku tidak mahu jadi kamu..kerna aku tetap aku..EJAISHAK
~sgt love~

2 comments:

Belle said...

azammu menurunkan berat...
azam i plak menaikkan berat...hehehee..miss u dear...all the best for tomorrow ya... mmwwaaxx!

angelsoul86 said...

hehehe....4 me la kan...azam menurunkan berat badan tu...azam tiap2 tahun p tak pernah tercapai...iskhhhhh......