Tuesday, June 16, 2009

~nervous no more~

salam..sahabat..sekalian penduduk di alam ini...

eja dah tak nerbes dah..hehe.tahu tak sebab apa eja nerbes..huhuuhu

sebenarna result intership kuar..berdebor jantung nie macam dah nak pecah..dari pagi memang mendeborkan....

di sebabkan masalah teknikal yang melampau hebat di portal anjung unimas..aku dengan beraninya hanta email dekat Cik Sham (penyelaras internship)..send email dengan ayat yang sangat tersusun..acewah..pastu cik sham pun balas la..

~awak dapat C-~
waaaaaaaaa~~~~~~aku menangis dalam hati sebab tersangat sedih..kerja kat office terbengkalai..tak pergi lunch sebab sedih sangat....huhuhu

tiba--tiba--tiba----

aku dapat satu email lagi....

~awak dapat ________ la....tahniah ya..dah lama tak gurau2 dengan awak~

hahahaha..aku rasa macam nak melompat..rasa macam nak pelok semua orang...bila dah tahu result, terus rasa lapa..pandai pulak perut nie..hehehe...

alhamdulilah...rezeki masih berpihak dengan aku..syukur...

~muchlove~

No comments: