Monday, March 9, 2009

~pengumuman sgt penting~



kepada sesiapa yang menjumpai jejaka ini..sila hubungi saya dengan kadar segera..dia ader hutang dengan saya..dia belum lagi masuk meminang saya..dia kata nak pinang saya..tapi sampai sekarang belum lagi..

.tolong.

.tolong.


lagi satu..sebelah hati saya masih dekat dia..saya tak mampu untuk hidup sebelah hati jer..

tolong yer..
mintak tolong sangat...

sebab

.
.

sebab
.
.
saya sangat sayang dia

8 comments:

Belle said...

hahahah....
sengal dowh ayat...
abes tu aku ni ko tak sayang ker??
uihuhuhuh

angelsoul86 said...

sweet giler....hehehe.... :D

Yat Ekhram said...

muahahhahhahahahha.

kamu sgt lucu okeh :D
nanti akak soh dia pinang awak.

Cik Eja Ishak said...

belle~~

gua sayang lor..tapi u kene kongsi ngan mamat yang masih ilang tu yer...hehehehe ^_*

angelsoul86~~
sweet n sour...masam masin manis kelat pahit...sema ader..hehehehe


kak yat~~
akak, tolong paksa dia pinang saya yer..hahahahaha...tapi hope tader la batang pinang yang dia bawak..menangis mak saya nak tanam balik pokok pinang tuh...

sunflower said...

amboih2..
ak ingt fir btl2 ilang..
bikin sensasi :p

Dina said...

Alololo comelnye entry neh.
Mesti die cair kalo bace..
;)

My Life My Journey.. said...

salam eja,
eja sihat ke? hihihi

Pn fa..

teruterubuzu said...

hye fiza..
masih ingt kita lagi..?
waa nilah jejaka idaman malaya awak yek..
tahniah..nanti nak makan nasik minyak jangan luper jemput tau..